IMDB 8.0

داستان فیلم آغاز باهوبالی ، Baahubali: The Beginning

باهوبالی: آغاز (۲۰۱۵) یک فیلم حماسی هندی به کارگردانی و نویسندگی اس. اس. راجامولی است. این فیلم همزمان به دو زبان تلوگو و زبان تامیلی فیلم‌برداری شد.

داستان فیلم در مورد یک جنگجوی جوان به نام باهوبالی (پرابهاس) است که به دنبال انتقام از مرگ پدرش، شیودو (نانا پاتیکی)، است. شیودو پادشاه ماهیسماتی بود که توسط بلال دیو (رام چاران) به قتل رسید. بلال دیو یک پادشاه ظالم است که ماهیسماتی را تحت سلطه خود درآورده است.

باهوبالی بزرگ می‌شود و به یک جنگجوی قدرتمند تبدیل می‌شود. او با کمک دوستش، بامبا (رنا دوی)، و همسرش، دیوی سیتا (تمنا باتیا)، برای بازپس‌گیری پادشاهی پدرش می‌جنگد.

فیلم هندی باهوبالی: آغاز با واکنش‌های مثبتی از سوی منتقدان و مخاطبان روبرو شد. منتقدان از داستان فیلم، بازی بازیگران، جلوه‌های ویژه و موسیقی آن تمجید کردند. این فیلم بیش از ۶۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد و تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای هند شد.

نکات مثبت:

* داستان جذاب و پرکشش
* بازی خوب بازیگران
* جلوه‌های ویژه زیبا
* موسیقی حماسی

نکات منفی:

* تدوین نسبتاً کند در برخی صحنه‌ها
* پایان کمی ناگهانی

در مجموع، باهوبالی: آغاز یک فیلم حماسی خوب است که برای طرفداران فیلم‌های اکشن و ماجراجویی مناسب است. این فیلم داستانی جذاب و پرکشش را با بازی خوب بازیگران و جلوه‌های ویژه زیبا ارائه می‌دهد.

۴.۵ ۲ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x