IMDB 6.4

داستان فیلم درخشش ، The Shining

دانلود فیلم درخشش The Shining

خانواده ای برای زمستان راهی هتلی دور افتاده می شوند ، جایی که حضور شوم پدر آنها را تحت خشونت قرار می دهد ، و این در حالی است که پسر روانی او پیش بینی های وحشتناکی را از گذشته و آینده به صورت تصویری میبیند…

فیلم درخشش در سال در کشور انگلستان و آمریکا ساخته شده است. این فیلم در ژانرهای درام و ترسناک به تولید رسیده است. درخشش توسط Stanley Kubrick کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند میتوان به Jack Nicholson و Shelley Duvall و Danny Lloyd اشاره کرد.

جک تورنس، نویسنده مشتاق و معتاد الکلی در حال بهبود، همسرش وندی و پسر با استعدادش، دنی، که توسط یک بلوک نویسنده دائمی تسخیر شده است، پس از شروع به کار به عنوان سرایدار خارج از فصل، به هتل منزوی کلرادوی پوشیده از برف اورلوک می کشاند. با تعطیل شدن هتل غارنشین برای فصل، مدیر یک تور بزرگ به جک می‌دهد و سرآشپز مرکز، آقای هالوران سالخورده، با دنی در مورد هدیه‌ای روانی کمیاب به نام «درخشش» گپ می‌زند و حتماً به او هشدار می‌دهد. در مورد اتاق‌های متروکه هتل و به‌ویژه اتاق ۲۳۷ خارج از محدوده. با این حال، جک به‌جای غلبه بر مخمصه‌ی بد خلاقیت، کم کم ذهن خود را از دست می‌دهد و در محیطی نابخشودنی از طوفان‌های برفی بی‌پایان گرفتار می‌شود. زندان خاموش غول پیکر مملو از اتفاقات عجیب و دیدنی های وهم انگیز. حالا صداهای بی وقفه درون سر جک قربانی می خواهد. آیا جک قادر به قتل است؟

۲ ۲ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sare
Sare
1 سال قبل

وو

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x