IMDB 7.2

خلاصه داستان فیلم اژدهای سرخ

معرفی اژدهای سرخ Red Dragon 2002

فیلم اژدهای سرخ محصول کشور آلمان و آمریکا در ژانر جنایی و درام و هیجان انگیز میباشد.فیلم جدید اژدهای سرخ توسط Brett Ratner کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Anthony Hopkins و Edward Norton و Ralph Fiennes در آن ایفای نقش کرده اند. فیلم معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز ۷.۲از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی فیلم ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

خلاصه ای از داستان فیلم Red Dragon

مامور بازنشسته FBI با هدایای روانی مامور می شود تا به دنبال “پری دندان” ، قاتل سریالی مرموز ، باشد. کسی که به او کمک می کند ، کسی نیست جز روانپزشک روانی پزشکی قانونی که الان زندانی است. دکتر هانیبال لکتر.

نقد و بررسی فیلم اژدهای سرخ

اگر از جمله هوادارن فیلم و سریال باشید، به منظور دانلود فیلم محتوای مورد نظر خود ترجیح میدهید اطلاعاتی را کسب نموده سپس اقدام به دانلود کنید. حال این اطلاعات میتواند از طریق تریلر و یا نقد و بررسی محتوا به شما انتفال یابد. پیشنهاد وبسایت ناب مووی این است که علاوه بر تماشای تریلر . فیلم Red Dragon به مطالعه مطالب ارائه شده نیز بپردازید.

۳ ۴ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x